Általános szerződési feltételek

Szerződés

Az eladó a vásárlással egyidejűleg tudomásul veszi, és magára nézve egyúttal elfogadja a Kabiri Szőnyegház -
1122 Budapest, Krisztina krt. 12.
• Telefon: 06-1/225 0194
• info@kabiriszonyeghaz.hu
• Adószám:12074578-2-43 (továbbiakban, mint Eladó) Általános Szerződési Feltételeit (röviden: ÁSZF).

Adás-vétel

Adás-vételi szerződés akkor jön létre, a vevő és az eladó között, amikor vevő eladó bankszámlájára, vagy pénztárába az áru ellenértékét átutalta, befizette.

Árak és ÁFA

Az áraink kivétel nélkül tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót (ÁFA). A szállítási költség a szállítás pontos helyétől és a megrendelés nagyságától függ. A termékeink árai változhatnak a piaci és egyéb viszonyok, körülmények hatására. Amennyiben a termék mellett hibás ár kerül feltüntetésre - különös tekintettel arra az esetre, ha nyilvánvalóan téves, a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő ár kerül feltüntetésre - , a Eladó nem köteles a terméket a hibás áron értékesíteni. Ebben az esetben Eladó haladéktalanul tájékoztatja a Vásárlót a tévedésről és a termék helyes áráról. Ennek ismeretében a Vevő elállhat vásárlási szándékától.

Bankkártyás fizetés

Az érintett által igénybe vett szolgáltatás ellenértékének, díjának fizetési módja A megrendelt szolgáltatás vagy termék kézbesítésének teljesítéséhez szükséges, hogy az Ügyfél az elektronikus szerződésben meghatározott feltételeknek megfelelően, a megrendelt szolgáltatás ellenértékének megfizetésével teljesítse fizetési kötelezettségét a Szolgáltató felé. A kabiriszonyeghaz.hu weboldal által biztosított fizetési módok: - Barion Bankártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013

Fizetés banki átutalással

A Vevő a fizetést klasszikus banki átutalással is megoldhatja, előrefizetéses formában. A kiválasztott termék árának Eladó bankszámlájára történő beérkezését követően Vevő azonnal átveheti az árút, vagy kérésére kiszállítjuk. Amennyiben a megrendelést követően a termék ára 3 munkanapon belül nem érkezik meg Eladó bankszámlájára, úgy a megrendelést Eladó tárgytalannak veszi. Kérjük, utalás esetén feltétlen adja meg a megrendelt tétel nevét, kódszámát vagy a rendelés számát, hogy minél gyorsabban beazonosíthassuk! Bankkártyával történő fizetéskor a termék ára azonnal megjelenik Eladó bankszámláján, amely által a kiszállítás gyorsabbá válik. Banki átutalás esetén egy-két napot is igénybe vehet a pénz mozgása a bankok és az Eladó között, ezáltal a kiszállítás elindítása ennyivel növekedhet.

Fizetés készpénzzel

A megrendelőnek (Vevőnek) lehetősége van Eladó budapesti üzletházában személyesen is kifizetni a megrendelését. Ebben az esetben Vevő azonnal átveheti a kiválasztott terméket, illetve kérésre Eladó szállítja ki a kívánt címre.

Eredetiséget igazoló tanúsítvány

Eladó a megvásárolt – kézi munkával készült - termékeiről eredetiséget igazoló tanúsítvány állít ki, amelyet személyesen megjelenő Vevőinek átad, illetve termék kiszállításkor termékeihez mellékel. Eladó az eredetiséget igazoló tanúsítványban garantálja, a termék legfontosabb paramétereit, úgy mint származási hely, kézi csomózású (kézzel szőtt), csomósűsűség, amely paraméterek megegyeznek Eladó honlapján található leírással.

Szállítás

Vevőnek lehetősége van a megrendelt tételeket saját kezűleg elszállítania budapesti üzletházunkból, illetve igény szerint az Eladó partnercégével kiszállíttatja a megadott címre. A házhoz szállítás a Megrendelő (Vevő) által megadott címre történik. A szállítmányozó partnercégünk a Vevő által megadott mobilszámon pontosítja Vevővel a szállítmány házhoz szállításának várható időpontját. A szállítási költség a szállítás pontos helyétől és a megrendelés nagyságától függ. Partnerszállító cég adatai: Neve: DB Schenker Nemzetközi Szállítmányozási és Logisztikai Kft. Címe: 1239 Budapest Európa u. 5. Telefonszáma: +36 1 278 7878

14 napos elállási jog

Vevő a termék átvételének napjától 14 napos elállási joggal rendelkezik. Ez alapján Vevő indoklás nélkül is elállhat a termék megvásárlásától. Vevő kötelezettsége ez esetben: a megvásárolt és átvett terméket használatlan és teljesen épp, hibátlan állapotban, az eredeti csomagolásnak megfelelő csomagolásban visszaküldeni Eladó részére. A Vevőt terheli a termék Eladóhoz történő visszajuttatásának a díja. Eladó kötelezettsége: visszatéríti a 30 napon belül visszaküldött termék árát Vevő részére, amennyiben Vevő fentiekben meghatározott határidőn belül és minőségben visszajuttatja a korábban megvásárolt terméket Eladó részére.

Az árváltozás jogát fenntartjuk!

Tisztelt vásárlóink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy az oldalon szereplő esetleges elírásokért felelősséget nem tudunk vállalni. Kérjük telefonos értesítésünk esetén egyeztessenek futárunkkal. Áraink időközben is frissülhetnek, a weboldal adatai tájékoztató jellegűek. Megértésüket köszönjük.

Garancia

Eladó a megvásárolt termékeire garanciát vállal. A garancia a termék kézhezvételétől számított időponttól 1 évig érvényes. Amennyiben a termék károsodása a nem rendeltetésszerű használat, illetve szakszerűtlen kezelés (beavatkozás) miatt következett be, Eladó a garancia érvényesítését megtagadhatja. A kár okának megállapításába Eladó független szakértő szakvéleményét is kikéri. A garancia érvényesítése esetén a szállítási költségek Vevőt terhelik.

A termék visszaküldése

A Vevő elállási szándékát szóban (telefonon), postai úton és e-mailben is közölheti az Eladóval. A Vevőnek a megvásárolt és átvett terméket használatlan és teljesen épp, hibátlan állapotban, az eredeti csomagolásnak megfelelő csomagolásban kell visszaküldenie Eladó részére. A vevőt kizárólag a termék eladóhoz történő visszajuttatásának a díja terheli. Ha Vevő a terméket nem rendeltetésszerűen használta, az Eladó kártérítést követelhet a termék esetleges meghibásodására, károsodására az értékcsökkenés miatt.

A szállítás során keletkezett károk

A házhozszállításkor (az Eladó által esetlegesen választott postai szállításkor) Eladó kötelezettsége a szállítás során a termék átvétele, és sérülésmentességének leellenőrzése. Az észlelt sérüléseket a szállítólevélre, átvételi dokumenra dátummal, aláírással ellátva rá kell vezetni, majd a csomag kézhezvétele után azonnal jelezni kell Eladónak.

Át nem vett csomagok

A megrendelt, de át nem vett termékek esetében, illetve ha Vevő több kiszállítási kísérlet ellenére sem érhető el, és a megrendelt termék visszaérkezik Eladóhoz, 10.000 Forint adminisztrációs költséget számolunk fel .

Nagyobb tételű(értékű) megrendelések

Nagyobb tételű(értékű) megrendelés esetén személyre szabott ajánlatot teszünk.