Kunvári Úr cikkje
Aladdin meséje Budapesten valóságos szőnyegekben kelt életre….
Egy izgalmas, rövid történet elevenedik meg az alábbi sztoriban. Volt egy kisfiú, messzi napkeleten, akit érdekelt a környezetében megjelenő figurális világ, a keleti szőnyegek világa. Nézte, csodálta, majd próbálta követni, elemezni színeit, mintáit, anyagát. Családja, rokonai elnézték különös érdeklődését, ám hagyták külön világában élni, mozogni, elmerülni..
Sok év után ez a fiú felnőtt, és kalandos utakon külföldön.- éppen Magyarországon kötött ki…. És lám! Gyermekkori álmait fel nem adva a hozott, szerzett, gyarapodó tapasztalataival megkísérelte megvalósítani régi álmát: -a művészi keleti szőnyegek gyűjtését, megismertetését, állagmegóvását és végül:terítését/ disztribúció/ Azért ez a folyamat sem volt egyszerű!….. Hány nap-hét mérlegelés, meggondolás volt egy-egy döntés mögött……
Aztán Budapest főváros – a maga kényelem-igényével- kifinomult ízlésével -rövid pár éven belül- partnere lett a keleti szőnyeg valódi, hiteles képviselőjének JAMALNAK. A luxustárgyakkal, festményekkel, arany-antik tárgyakkal egyenértékű, a jómódúak pompavágyát/ is/ kielégítő választékkal, ajándékként is megjelenő, egyedülálló kínálati palettát teremtett meg. Innentől a Cégtörténet egyszerűnek tűnik: ám mégsem az !
A helyszín megválasztása, az infrastruktúra kiépítése, a disztribúció/ a terítés/ megtervezése, megszervezése, jogi és közigazgatási, raktározási-szállítási kérdések rendezése, stb. időt igényelt. Hál, Istennek, ma már, több mint húsz sikeres év elmúltával, a Szőnyegáruház tulajdonosa és igazgatója optimista a jövőt illetően.Hiszen maga a két évtized élő bizonyítéka a Krisztina körúton a korrekt, megbízható kereskedelempolitikának, a vásárlók, a polgárok bizalmának, a KABIRI Szőnyegáruház hitelességének. A MÁRKAOLTALOM, a védjegy megszerzése , elnyerése már csak ráadás volt , és rátette az I-re a pontot: elkötelezett, a szépségért rajongó / szak/ ember sikeres küzdelmének, munkájának győzelmére……
/ u.i.:ahogy ma is szerényen és elegánsan fogadja vásárlóit, az emberekben erős bizalmat ébreszt:meggyőződéssel mondja: missziót teljesít:szívesen és örömmel vállalta ezt a „szolgálatot”…..
Kunvári Antal