Különlegesség? Egyediség?
Mi a titka a KABIRI Szőnyegáruház tartós sikerének?
Telefoninterjú a KABIRI Szőnyegáruház PR-menedzserével:
„A kérdésre többféle válasz adható. Úgy ítélem meg-pár hónapos közvetlen tapasztalatom alapján- hogy a szőnyegáruház menedzsmentje,elsősorban a cég vezetője és tulajdonosa JAMAL igazgató tevékenységében, működésében ,kommunikációjában a mai világban talán kissé konzervatívnak tűnő erkölcsi értéket tart legfontosabbnak, prioritásnak,a megbízhatóságot!
Ebből a tulajdonságból fakad eredményének túlnyomó része, továbbgördítve az ebből következő igen fontos tényező hatását a vásárlókra,a: hitelességet!
Ennek köszönhető a Szőnyegáruház tartós sikere.Ez a hosszútávú kereskedelempolitika fényesíti a cég referenciáit,ezt honorálják a növekvő számú vásárlók,újak és visszatérők egyaránt. Persze kellett az eredményekhez számos tényező,többek között:
- -felsőszintű szakértelem: rendelkezésre áll,
- -fantasztikus választék:rendelkezésre áll,
- -központi elhelyezkedés,könnyen elérhetőség:Buda szívében,
- -a vevőbarát árakhoz közvetlen beszerzési források felfedezése:
- megtörtént,
- -előrelépések a szolgáltatások szortimentjében:megvalósítva!
- -védjegy-márkaoltalom:elnyerve,
- -nagyvonalú árcsökkentések:realizálva.
A rend kedvéért-nem fontossági sorrendben- azért felsorolnék néhány szerviz-jellegű szolgáltatást,amelyek igénybevétele könnyíti a polgárok életét,életminőségét javítja:
- -szőnyegtisztítás,javítás,restaurálás garanciával,
- -háztól-házig díjmentes szállítás,
- -csereakció/használt szőnyeg beszámításával/,
- -exkluzív szőnyegkölcsönzés cégeknek,intézményeknek
- rendezvényeik elegánsabbá tételéhez,
- -ingyenes lakberendezési tanácsadás /a szőnyegek-bútorok harmóniájához/,
Mindehhez a sokoldalú szolgáltatáshoz egy olyan szédületes választék áll rendelkezésre,amely még a különc vásárlót is gyakorta meglepi.”
061-212-4143
info@kabiriszonyeghaz.hu