Szakértelem,empátia,udvariasság-bővülő választék-az eredményes működés feltételei-nyilatkozta JAMAL a KABIRI®SZŐNYEGÁRUHÁZ igazgatója.
Gyorsinterjú.
A címsorokban megfogalmazott szegmenseket sokan,sokszor hangsúlyozzák,némelyik kereskedőház esküszik,hogy azok szerint működik….
JAMAL úr:”nagyképű” szlogeneket,jól hangzó szövegeket hangsúlyozni nem nehéz,ám a gyakorlatban gyakorta mást tapasztalhat a vásárló:rosszkedvű,enervált,közömbös alkalmazottak feltűnése sem ritka. A KABIRI Szőnyegház munkatársai motiváltak,elkötelezettek a Cég iránt,a vásárló érdekében a minél szakszerűbben, kiszolgált ,jóérzéssel távozó vevő köszönetét kiérdemelve. Büszke vagyok a KABIRI alkalmazottaira,hálás vagyok nekik lelkiismeretes,szakszerű munkájukért,és ezt iparkodom többféle módon is kifejezésre juttatni. Igen,az emberi tényező hangsúlyosan szerepel a mindennapi feladatmegoldásainkban.
Ezek fontos,de szubjektív tényezők. A KABIRI Szőnyegáruház objektív adottságai sem közömbösek…
JAMAL úr:a keleti kézicsomózású szőnyegek legnagyobb magyarországi kínálati palettája áll a kedves vevők rendelkezésére./kézi gyapjú díszpárnákról nem is beszélve/ A vásárlói igények,elvárások szolgáltatásaink bővítésében is megjelentek:csereakció,tisztítás,javítás,restaurálás, szőnyegkölcsönzés,díjmentes házhozszállítás, szaktaácsadás/árbecslés/ Meghirdettük Húsvéti Ünnepi akciónkat: „Az ár zuhan-az érték marad!” „A szép szőnyeg:értékes ajándék”címen.
A KABIRI a 12.kerület frekventált helyén, a Krisztina- körút 11-ben /a Széll Kálmán térnél/található,könnyen elérhető.Ez valóban objektív előnyünk.
Kunvári